Plánování médií


Dokážeme naplánovat Vaší kampaň napříč všemi mediatypy. Máme dobré vztahy s obchodními odděleními všech tří lídrů televizního trhu, dokážeme ale dělat i specializované kampaně na tématicky zaměřených televizních stanicích.
Vaši kampaň umíme postavit i na čistě on-line řešení, které může být doplněno o product placement v jednotlivých televizních pořadech, které přímo zasahují Vaší cílovou skupinu.
Umíme Vám naplánovat i kampaň v celoplošných a regionálních tiskovinách, a to jak formou klasické inzerce, tak formou různých soutěží o Vaše produkty.
Stejné služby nabízíme i v rozhlasových stanicích. Unikátním projektem, který může podpořit Váš prodej, je systém „Radionákup“, jehož jsme členem.

 

Cílový zákaznický segment Jeleního loje jsme aktivovali pomocí dvou soutěží na Facebooku. Obě soutěže dosáhly vyborných výsledků i díky efektivně zvládnuté propagaci na Facebooku a v RTB.
Cílový zákaznický segment Jeleního loje jsme aktivovali pomocí dvou soutěží na Facebooku. Obě soutěže dosáhly vyborných výsledků i díky efektivně zvládnuté propagaci na Facebooku a v RTB.

Reference:

Aqualand Moravia jsme dostali do povědomí jejich potenciálních návštěvníků pomocí diváckých zpráv na TV Prima a Facebooku. Pro Aqualand Moravia jsme připravili soutěž na unikátní platformě využívající Fabecook, zajistili jsme její kompletní podporu v oblasti online marketingu a soutěž jsme také promovali v diváckých zprávách na Primě.
Aqualand Moravia jsme dostali do povědomí jejich potenciálních návštěvníků pomocí diváckých zpráv na TV Prima a Facebooku. Pro Aqualand Moravia jsme připravili soutěž na unikátní platformě využívající Fabecook, zajistili jsme její kompletní podporu v oblasti online marketingu a soutěž jsme také promovali v diváckých zprávách na Primě.
Mexické džusy Jumex jsme dostali do celostátního deníku. Dále pro Jumex spravujeme pravidelné soutěže vyhlašované v denik.cz jak v tištěné podobě tak na webu. Povědomí o značce zvyšujeme i za pomoci PR článků prostřednictvím projektu Miluju Prahu.
Mexické džusy Jumex jsme dostali do celostátního deníku. Dále pro Jumex spravujeme pravidelné soutěže vyhlašované v denik.cz jak v tištěné podobě tak na webu. Povědomí o značce zvyšujeme i za pomoci PR článků prostřednictvím projektu Miluju Prahu.
K marketingové komunikaci společnosti FotoŠkoda využíváme unikátní projekt Miluju Prahu. Zde komunikujeme klientovi akce, soutěže a PR. Dochází tak k ideálnímu propojení společnosti s fotografy z Prahy.
K marketingové komunikaci společnosti FotoŠkoda využíváme unikátní projekt Miluju Prahu. Zde komunikujeme klientovi akce, soutěže a PR. Dochází tak k ideálnímu propojení společnosti s fotografy z Prahy.